Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.

Kontakt

Urząd Miejski w Mirosławcu  
ul. Wolności 37
78-650 Mirosławiec
tel.: +48 (67) 259 50 42; fax: + 48 (67) 259 61 88  
NIP: 765 100 33 97 REGON:00124 15 40
Serwis www: miroslawiec.pl 
TERYT: 3217033
adres skrytki ePUAP: /3217033/skrytka  
email: urzad@miroslawiec.pl


Dane dla kontrahentów do wystawiania faktur:
GMINA MIROSŁAWIEC 
ul. Wolności 37, 78-650 Mirosławiec
NIP:  765 160 34 18 REGON: 570791508
Skrzynka PEPPOL: GMINA MIROSŁAWIEC
Nr PEPPOL: 7651603418 

adres do eDoręczeń: AE:PL-67795-15424-GCITJ-23 

Ogłoszenie o naborze na stanowisko: radcy prawnego

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Stanowisko Radcy prawny
Miejsce pracy Urząd Miejski w Mirosławcu
Termin składania ofert
Miejsce składania ofert Biuro Obsługi Interesanta Urząd Miejski w Mirosławcu ul. Wolności 37
Status w trakcie rozstrzygania

Mirosławiec, dnia 08.07.2025.r.
BURMISTRZ MIROSŁAWCA
OGŁASZA NABÓR
na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Mirosławcu
ul. Wolności 37, 78-650 Mirosławiec

Nazwa stanowiska radca prawny
I.    Wymagania niezbędne:

1.    Obywatelstwo polskie.
2. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
3. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwa popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwa skarbowe.
4. Wykształcenie wyższe magisterskie kierunek prawo.
5. Prawo do wykonywania zawodu radcy prawnego.
6.    Znajomość: Statutu Gminy Mirosławiec, Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Mirosławcu.
7.    Znajomość przepisów m.in. ustawy  o samorządzie  gminnym,  ustawy  o pracownikach  samorządowych,  ustawy o finansach publicznych, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, ustawy Kodeks spółek handlowych, ustawy Prawo o aktach stanu cywilnego, ustawy o dowodach osobistych, ustawy o ewidencji ludności, ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, ustawy o gospodarce nieruchomościami, 
8. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.
9.   Nieposzlakowana opinia.

II.  Wymagania dodatkowe:

1)  5 letnia staż pracy/doświadczenie zawodowe. w zawodzie radcy prawnego związane z obsługą prawną jednostek samorządu terytorialnego, jednostek organizacyjnych j.s.t., spółek prawa handlowego, w których udziałowcem jest j.s.t.,
2)    znajomość pakietu MS Office i aplikacji dedykowanych dla osób wykonujących zawody prawnicze w tym LEX, Legalis.
3)    samodzielność, komunikatywność, kreatywność, rzetelność, bezstronność,
4)    kultura osobista, umiejętność zarządzania czasem pracy,
5)    umiejętność radzenia sobie ze stresem, umiejętność pracy w zespole.

III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1)   obsługa prawna organów gminy Mirosławiec,
2)   świadczenie pomocy prawnej - udzielanie porad i konsultacji prawnych,
3)   opiniowanie  w  zakresie   zgodności   z  przepisami   prawa   projektów   uchwał  Rady   Miejskiej w Mirosławcu i zarządzeń Burmistrza,
4)   opiniowanie projektów umów i porozumień zawieranych przez Gminę Mirosławiec
5)   sporządzanie opinii prawnych,
6)   reprezentowanie Gminy Mirosławiec  w szczególności  przed  sądami powszechnymi,  Sądem Najwyższym,  a także przed wojewódzkimi  sądami administracyjnymi, Naczelnym  Sądem  Administracyjnym, naczelnymi i centralnymi organami administracji publicznej, w zakresie udzielonych pełnomocnictw.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Mirosławcu w miesiącu poprzedzającym datę publikacji niniejszego ogłoszenia,  w rozumieniu przepisów  o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż  6%.

IV. Wymagane dokumenty:
a)    kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
b)    kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, uprawnienia, kwalifikacje oraz staż pracy;
c)    oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o niekaralności za umyślne  przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych, oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku, oświadczenie dotyczące ochrony danych;
d)    kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa do zatrudnienia na stanowisku urzędniczym

Oświadczenia do pobrania na stronie bip.miroslawiec.pl lub w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Mirosławcu.

Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia.

V.    Warunki pracy:
a)    wymiar czasu pracy – 1 etat,
b)    praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu Miejskiego w  Mirosławcu,praca z monitorem ekranowym, obsługa urządzeń biurowych, 
c)    kontakty bezpośrednie i telefoniczne Burmistrzem, Zastępcą burmistrza, Skarbnikiem Gminy,  Sekretarzem Gminy, kierownikami komórek organizacyjnych Urzędu Miejskiego w Mirosławcu,
d)    bariery architektoniczne utrudniające dojście do pomieszczeń biurowych, w których wykonywana jest praca i do pomieszczeń sanitarnych, 
e)    udział w rozprawach, spotkaniach poza siedzibą Urzędu Miejskiego, 
f)     wystąpienia publiczne, praca przy komputerze, wyjazdy służbowe według potrzeb,
g)    planowane rozpoczęcie pracy 08.2025 r.
h)   wynagrodzenie zasadnicze brutto od 5 040,00 zł   do  13 200,00 zł.

Wymagane dokumenty należy składać osobiście w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego   w  Mirosławcu (pokój 1) lub przesłać pocztą na adres: ul. Wolności 37, 78-650 Mirosławiec w kopercie z napisem:

„Dotyczy naboru na stanowisko radca prawny”

bądź elektronicznie na adres skrzynki do e-doręczeń: AE:PL-67795-15424-GCITJ-23
w terminie do  28.07.2025 r. do godz. 15:00

Aplikacje, które zostaną złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

(Decyduje data wpływu do urzędu)

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w  Mirosławcu: www.bip.miroslawiec.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego  w  Mirosławcu.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 067/259-62-64 lub 067/259-50-42

 

 

 

 

 

INFORMACJA

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:

1) Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Mirosławca z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Mirosławcu (78-650) przy ul. Wolności 37 w Mirosławcu.

2) Jednostka powołała Inspektora Ochrony Danych, Pana Andrzeja Milczarskiego, z którym można się skontaktować poprzez adres korespondencyjny: ul. Wolności 37, 78-650 Mirosławiec oraz adres e-mail: iodo@miroslawiec.pl.

3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą dla potrzeb aktualnej rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.

4) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie 

5) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.

6) podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa, a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.

Zasady przechowywania i niszczenia dokumentów aplikacyjnych

1) Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wybrany w wyniku przeprowadzonego naboru i zatrudniony, zostaną włączone do jego akt osobowych;

2) Dokumenty aplikacyjne kandydatów niewybranych, będą przechowywane w Referacie Organizacyjno-Prawnym przez okres 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata, a następnie komisyjnie zniszczone;

3) Niewybrani kandydaci mogą w terminie trzech miesięcy od dnia zakończenia procedury naboru, nie dłużej niż do czasu zniszczenia dokumentów, odebrać swoje oferty składając stosowne poświadczenie odbioru;

4) Niszczenia dokumentacji, o których mowa w pkt. 2 będzie dokonywała komisja w składzie pracowników Referatu Organizacyjno-Prawnego przy udziale archiwisty zakładowego;

5) Potwierdzeniem zniszczenia dokumentów aplikacyjnych będzie protokół, który zostanie włączony do dokumentacji z przeprowadzonego naboru.

 

Załączniki

Powiadom znajomego