Nabór na stanowisko: podinspektor do spraw obywatelskich
Wersja strony w formacie XMLstanowisko | podinspektor do spraw obywatelskich |
---|---|
miejsce pracy | Urząd Miejski w Mirosławcu |
termin składania ofert | |
miejsce składania ofert | Urząd Miejski w Mirosławcu ul. Wolności 37, 78-650 Mirosławiec |
Treść
BURMISTRZ MIROSŁAWCA
OGŁASZA NABÓR
na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Mirosławcu
ul. Wolności 37, 78-650 Mirosławiec
Nazwa stanowiska: podinspektor do spraw obywatelskich
Wymiar etatu: 1
1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) wykształcenie wyższe administracyjne lub prawnicze,
c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
d) posiadanie dobrego stanu zdrowia,
e) brak karalności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
f) nieposzlakowana opinia.
2. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość obowiązujących przepisów prawa w zakresie ustaw: o ewidencji ludności, o dowodach osobistych, Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks wyborczy, o ochronie danych osobowych, o opłacie skarbowej, o samorządzie gminnym,
b) staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego,
c) 3 lata stażu pracy,
d) dyspozycyjność poza godzinami pracy w okresach przedwyborczych,
e) zaangażowanie, rzetelność, samodzielność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy pod presją czasu.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) bieżąca obsługa interesantów,
2) prowadzenie ewidencji ludności i kartoteki ewidencyjno – adresowej mieszkańców
3) przyjmowanie zgłoszeń meldunkowych od obywateli polskich i cudzoziemców,
4) prowadzenie postępowań administracyjnych i wydawanie decyzji w sprawach meldunkowych, dowodów osobistych i udostępniania danych,
5) aktualizacja danych w rejestrze PESEL oraz ich weryfikacja i usuwanie niezgodności,
6) wydawanie zaświadczeń z zakresu ewidencji ludności i dowodów osobistych,
7) przyjmowanie wniosków o wydanie dowodu osobistego i wydawanie dokumentów tożsamości,
8) przyjmowanie zgłoszeń o utracie lub uszkodzeniu dowodu osobistego oraz unieważnianie dowodów osobistych,
9) udostępnianie danych z rejestru Dowodów Osobistych, ewidencji ludności,
10) prowadzenie dokumentacji dotyczącej dowodów osobistych,
11) prowadzenie i aktualizacja Rejestru Wyborców oraz wydawanie zaświadczeń w tym zakresie,
12) sporządzanie i aktualizacja spisów wyborczych,
13) archiwizacja dokumentów.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Mirosławcu w miesiącu poprzedzającym datę publikacji niniejszego ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
4. Wymagane dokumenty:
a) kwestionariusz osoby ubiegającej się o pracę,
b) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz ewentualny staż pracy,
c) oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na danym stanowisku.
d) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa do zatrudnienia na stanowisku urzędniczym;
5. Warunki pracy:
a) wymiar czasu pracy – 1 etat,
b) praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu Miejskiego w Mirosławcu,
c) praca z monitorem ekranowym powyżej 4 godz.,
d) obsługa urządzeń biurowych,
e) wynagrodzenie zasadnicze od 2 800 zł do 4 600 zł,
f) planowane rozpoczęcie pracy 1.06.2021 r.
Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy. Nie istnieją bariery utrudniające wykonywanie pracy. Występują bariery architektoniczne w dostępności do budynku, do pomieszczeń biurowych i do pomieszczeń sanitarnych. Brak podjazdów oraz wind dla niepełnosprawnych.
Wymagane dokumenty należy składać osobiście w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Mirosławcu (pokój 1) lub przesłać pocztą na adres: ul. Wolności 37, 78-650 Mirosławiec; w kopercie z napisem:
„Dotyczy naboru na stanowisko podinspektor ds. obywatelskich”
w terminie do 20.04.2021 r. do godz. 15.00
Aplikacje, które zostaną złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
(decyduje data wpływu do urzędu)
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Mirosławcu: www.bip.miroslawiec.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Mirosławcu.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 067/259-62-64 lub 067/259-50-42
Dnia 06.04.2021 r.