I n f o r m a c j a

o zasadach zgłaszania się mieszkańców do udziału

w debacie nad raportem o stanie Gminy Mirosławiec

 

Zgodnie z art. 28 aa ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2020 r. poz. 713 ze zm.) Burmistrz Mirosławca przedstawia Radzie Miejskiej w Mirosławcu Raport o stanie Gminy Mirosławiec za rok 2020 w terminie do dnia 31 maja 2021 r.

Raport obejmuje podsumowanie działalności Burmistrza w roku poprzednim, w szczególności realizację polityk, programów i strategii, uchwał Rady Gminy i budżetu obywatelskiego.

Rada Miejska w Mirosławcu rozpatruje raport, o którym mowa w ust. 1, podczas sesji, na której podejmowana jest uchwała Rady Miejskiej w Mirosławcu w sprawie udzielenia lub nieudzielenia absolutorium Burmistrzowi Mirosławca. 

Nad przedstawionym raportem o stanie Gminy Mirosławiec zostanie przeprowadza debata.

Sesja, na której będzie przedstawiony raport odbędzie się w czerwcu 2021 roku. 

W debacie nad raportem o stanie gminy mieszkańcy gminy mogą zabierać głos.
Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos składa do Przewodniczącego Rady Miejskiej w Mirosławcu pisemne zgłoszenie, poparte podpisami co najmniej 20 osób.

Zgłoszenie mieszkańców do udziału w debacie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została Sesja, podczas której ma być przedstawiany raport o stanie gminy. Mieszkańcy są dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania przez Przewodniczącego Rady Miejskiej w Mirosławcu zgłoszenia.

Zgłoszenia przyjmowane będą w Urzędzie Miejskim w Mirosławcu – w Biurze Rady Miejskiej w Mirosławcu ul. Wolności 37 pok. nr 106 w godzinach pracy Urzędu Miejskiego 
w Mirosławcu.

Przewodniczący Rady Miejskiej
  /-/  Piotr Czech



Załączniki:

Zgłoszenie do debaty