1.      Sposoby dostarczenia dokumentów

osobiście
pocztą
faxem
elektronicznie
 
2.      Sposoby odbioru dokumentów  

osobiście
pocztą
elektronicznie
  
3. Wymagane dokumenty:

Deklaracja o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składana przez właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy i Miasta Mirosławiec.
 

4. Miejsce złożenia dokumentów:

 Biuro Obsługi Interesanta, pok. nr 1,

Urząd Miejski w Mirosławcu,

 ul Wolności 37,78-650 Mirosławiec

 
 e- mail: urzad@miroslawiec.pl

 

5. Opłaty:

Brak opłat.

 
6. Termin i sposób załatwienia:

 Bez zbędnej zwłoki.


7. Podstawa prawna:

 1.  Ustawa  z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2010, zm. poz. 1579, z 2020 r. poz. 150, poz. 284).

2. Uchwała Nr XIV/133/2015 Rady Miejskiej w Mirosławcu z dnia 29 grudnia 2015 r. w sprawie wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właścicieli nieruchomości oraz trybu ich składania deklaracji za pomocą środków elektronicznych.

 
8.      Tryb odwoławczy:

 Nie dotyczy.

 
9. Dodatkowe informacje, uwagi:

 
Deklarację o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, właściciel nieruchomości obowiązany jest złożyć Burmistrzowi Mirosławca – w Urzędzie Miejskim w Mirosławcu, w terminie 14 dni od dnia zamieszkania na danej nieruchomości pierwszego mieszkańca lub powstania na danej nieruchomości odpadów komunalnych lub w terminie do 10-go dnia następnego miesiąca po miesiącu, w którym zaistniało zdarzenie mające wpływ na wysokość opłaty.

 

Osoba odpowiedzialna za realizację usługi Kamila Chałupczak, pokój nr 3 tel. 067 259 61 42

 



Załączniki:

DEKLARACJA O WYSOKOŚCI OPŁATY ZA GOSPODAROWANIE ODPADAMI KOMUNALNYMI.docx
DEKLARACJA O WYSOKOŚCI OPŁATY ZA GOSPODAROWANIE ODPADAMI KOMUNALNYMI. pdf