1. Sposoby dostarczenia dokumentów
osobiście

pocztą

faxem

elektronicznie

       

 2. Sposoby odbioru dokumentów 

osobiście

pocztą

faxem

elektronicznie

       
3.     Wymagane dokumenty:

Wniosek o wydanie zaświadczenia o niezaleganiu w podatkach lub stwierdzające stan zaległości.
W przypadku złożenia wniosku przez pełnomocnika, do wniosku należy załączyć pełnomocnictwo.

Link do formularza elektronicznego na stronie www.biznes.gov.pl

4. Miejsce złożenia dokumentów:

 

Biuro Obsługi Interesanta, pok. nr 1,

Urząd Miejski w Mirosławcu,

 ul Wolności 37,78-650 Mirosławiec

 

5. Opłaty:
  1. za wydane zaświadczenie w wysokości 21,00 zł (pobierana jest zgodnie ze szczegółowym wykazem przedmiotów opłaty skarbowej, stawek oraz ich zwolnień zawartych w ustawie z dnia 16 listopada 2006 roku o opłacie skarbowej).
  2. od dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa lub prokury oraz jego odpisu, wypisu lub kopii od każdego stosunku pełnomocnictwa (prokury) - 17 zł (zwolnienie z opłaty skarbowej przysługuje jeżeli pełnomocnictwo udzielane jest małżonkowi, wstępnemu – rodzic, dziadek, zstępnemu – dziecko, wnuk, prawnuk lub rodzeństwu)

można uiścić w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Mirosławcu:

 - gotówkowo

- za pomocą karty płatniczej.

6. Termin i sposób załatwienia:

Zaświadczenie wydawane jest bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie 7 dni od daty złożenia wniosku.

7. Podstawa prawna:

- Art. 306a – 306h ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. – Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 900 ze zm.)

- Ustawa z 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1000 ze zm.)

8. Tryb odwoławczy:

Odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Koszalinie  za pośrednictwem Burmistrza Mirosławca w terminie 14 dni licząc od dnia otrzymania decyzji. Odwołanie należy złożyć w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego w Mirosławcu.



Załączniki:

Wniosek o wydanie zaświadczenia o niezaleganiu
Wniosek o wydanie zaświadczenia o niezaleganiu