W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Urząd Miejski w Mirosławcu

 ul. Wolności 37
78-650 Mirosławiec
tel.: +48 (67) 259 50 42
fax: + 48 (67) 259 61 88 

NIP: 765 100 33 97 REGON:00124 15 40
TERYT: 3217033

Adres elektronicznej skrzynki podawczej na E-PUAP:
/3217033/skrytka  


email: urzad@miroslawiec.pl

Kontakt do pracowników Urzędu

Dane dla kontrahentów do wystawiania faktur:
GMINA I MIASTO MIROSŁAWIEC

Skrzynka PEPPOL

GMINA I MIASTO MIROSŁAWIEC

Numer PEPPOL: 7651603418

NIP:  765 160 34 18
REGON: 570791508

Kontakt

Urząd Miejski w Mirosławcu

 ul. Wolności 37
78-650 Mirosławiec
tel.: +48 (67) 259 50 42
fax: + 48 (67) 259 61 88 

NIP: 765 100 33 97 REGON:00124 15 40
TERYT: 3217033

Adres elektronicznej skrzynki podawczej na E-PUAP:
/3217033/skrytka  


email: urzad@miroslawiec.pl

Kontakt do pracowników Urzędu

Dane dla kontrahentów do wystawiania faktur:
GMINA I MIASTO MIROSŁAWIEC

Skrzynka PEPPOL

GMINA I MIASTO MIROSŁAWIEC

Numer PEPPOL: 7651603418

NIP:  765 160 34 18
REGON: 570791508

Informacja o petycjach rozpatrzonych przez Burmistrza Mirosławca w 2019 r.

XML

Treść

 

INFORMACJA O PETYCJACH ROZPATRZONYCH
PRZEZ BURMISTRZA MIROSŁAWCA W 2019 R.


Na podstawie art. 14 ustawy z dnia 11 lipca 2014 r. o petycjach (Dz.U. z 2018 r. poz. 870) informuję, że w 2019 roku Burmistrz Mirosławca rozpatrzył 7 petycji:

1)      z dnia 25 marca 2019 r.  dotycząca przekazywania za pośrednictwem kanałów informacyjnych Gminy bezpłatnych informacji przeznaczonych dla Lokalnych Mikroprzedsiębiorców – przydatnych im do podejmowania i prowadzenia działalności - petycja została rozpatrzona pozytywnie, odpowiedzi udzielono  w dniu 21 maja 2019 r.  Na stronie internetowej Gminy Mirosławiec www.miroslawiec.pl w zakładce „Dla przedsiębiorców” umieszczony jest  aktywny link do strony  www.mikroporady.pl;

2)      z dnia 20 maja 2019 r. dotycząca  zebrania ofert rynkowych w obszarze korzystania przez Gminę z usług telekomunikacyjnych oraz dokonanie analizy wydatków ponoszonych w przedmiotowym obszarze - petycja została rozpatrzona negatywnie, odpowiedzi udzielono w dniu 1 sierpnia 2019 r.;

3)      z dnia 31 maja 2019 r. dotycząca zaplanowania postępowania w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych, którego przedmiotem będzie modernizacja parku maszynowego z uwzględnieniem dywersyfikacji wykorzystywanego paliwa i zwiększenie udziału ekologicznych paliw - petycja została rozpatrzona negatywnie, odpowiedzi udzielono w dniu 1 sierpnia 2019 r.;

4)      z dnia 24 lipca 2019 r. dotycząca opublikowania na stronie Biuletynu Informacji Publicznej wybranych numerów służbowych telefonów komórkowych, których użytkowanie może usprawnić komunikację z Urzędem  - petycja została rozpatrzona negatywnie, odpowiedzi udzielono w dniu 23 września 2019 r.;

5)      z dnia 12 września 2019 r. w sprawie wyznaczenia przez Kierownika JST terminu rozmowy telefonicznej lub spotkania z ekspertem firmy składającej petycję, dotyczącej problematyki wdrożenia elektronizacji zamówień publicznych w Urzędzie - petycja została rozpatrzona negatywnie, odpowiedzi udzielono  w dniu 14 listopada 2019 r.;

6)      z dnia 25 października 2019 r. w sprawie przekazania petycji dyrektorom szkół, która  dotyczy udziału w II edycji akcji „Się gra się ma” pod hasłem Bezpieczny Playroom - petycja została rozpatrzona pozytywnie, petycję przekazano dyrektorom szkół w dniu 14 listopada 2019 informując o powyższym autora petycji;

7)      z dnia 18 grudnia 2019 r. w sprawie dokonania analizy możliwości wdrożenia procedur związanych z zabezpieczeniem potrzeb interesantów dot. płatności bezgotówkowych oraz mocnych i słabych stron wdrożenia tego rodzaju procedur  oraz przekazania petycji do gminnych jednostek organizacyjnych – petycja została rozpatrzona pozytywnie; petycję przekazano kierownikom gminnych jednostek organizacyjnych w dniu 19 grudnia 2019 r.; w Urzędzie Miejskim w Mirosławcu zostały wdrożone płatności bezgotówkowe zanim złożono przedmiotową petycję. 

 

                                                                                           Burmistrza Mirosławca

                                                                                                /-/ Piotr Pawlik

 

Załączniki

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane