W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Mirosławcu  
ul. Wolności 37
78-650 Mirosławiec
tel.: +48 (67) 259 50 42; fax: + 48 (67) 259 61 88  
NIP: 765 100 33 97 REGON:00124 15 40
Serwis www: miroslawiec.pl 
TERYT: 3217033
adres skrytki ePUAP: /3217033/skrytka  
email: urzad@miroslawiec.pl


Dane dla kontrahentów do wystawiania faktur:
GMINA MIROSŁAWIEC 
ul. Wolności 37, 78-650 Mirosławiec
NIP:  765 160 34 18 REGON: 570791508
Skrzynka PEPPOL: GMINA MIROSŁAWIEC
Nr PEPPOL: 7651603418 

ZAMKNIĘCIE URZĘDU DLA INTERESANTÓW

K O M U N I K A T

BURMISTRZA MIROSŁAWCA

z dnia 30 października 2020 r.

 
W związku z epidemią koronawirusa COVID 19 od dnia 2 listopada 2020 r. (poniedziałek) do odwołania

Urząd Miejski w Mirosławcu  jest zamknięty dla interesantów.

W celu załatwienia  sprawy prosimy o kontakt telefoniczny, e-mailowy,  listowny lub przez  EPUAP

Adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej na ePUAP: /3217033/skrytka                              lub 3217033/Skrytka

Adres e-mail: urzad@miroslawiec.pl

Korespondencję kierowaną do Urzędu można również wrzucać do skrzynki z napisem „TU WRZUĆ PISMO DO URZĘDU” umieszczonej przy wejściu do budynku Urzędu.

W sprawach pilnych, w celu ich załatwienia należy umawiać się telefonicznie:nr tel. 67 259 50 42

PILNE SPRAWY związane z Urzędem Stanu Cywilnego  tel. 67 259 62 61.

 
Lista kontaktowa do pracowników Urzędu: https://bip.miroslawiec.pl/artykuly/34/kontakt




Burmistrz Mirosławca 

   /-/   Piotr Pawlik 

 

Podstawa prawna § 24 ust. 5 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia                                       9 października 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii                                                                      (Dz. U. z 2020 poz. 1758 ze zm.)

 
W związku z epidemią koronawirusa COVID 19 od dnia 2 listopada 2020 r. (poniedziałek) do odwołania

Urząd Miejski w Mirosławcu  jest zamknięty dla interesantów.

W celu załatwienia  sprawy prosimy o kontakt telefoniczny, e-mailowy,  listowny lub przez  EPUAP

Adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej na ePUAP: /3217033/skrytka                              lub 3217033/Skrytka

Adres e-mail: urzad@miroslawiec.pl

Korespondencję kierowaną do Urzędu można również wrzucać do skrzynki                      z napisem „TU WRZUĆ PISMO DO URZĘDU” umieszczonej przy wejściu do budynku Urzędu.

W sprawach pilnych, w celu ich załatwienia należy umawiać się telefonicznie:              nr tel. 67 259 50 42

PILNE SPRAWY związane z Urzędem Stanu Cywilnego  tel. 67 259 62 61.

 

Lista kontaktowa do pracowników Urzędu: https://bip.miroslawiec.pl/artykuly/34/kontakt

 

 

Burmistrz Mirosławca 

   /-/   Piotr Pawlik 

 

Podstawa prawna § 24 ust. 5 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia                                       9 października 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii                                                                      (Dz. U. z 2020 poz. 1758 ze zm.)

Powiadom znajomego