W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Mirosławcu  
ul. Wolności 37
78-650 Mirosławiec
tel.: +48 (67) 259 50 42; fax: + 48 (67) 259 61 88  
NIP: 765 100 33 97 REGON:00124 15 40
Serwis www: miroslawiec.pl 
TERYT: 3217033
adres skrytki ePUAP: /3217033/skrytka  
email: urzad@miroslawiec.pl


Dane dla kontrahentów do wystawiania faktur:
GMINA MIROSŁAWIEC 
ul. Wolności 37, 78-650 Mirosławiec
NIP:  765 160 34 18 REGON: 570791508
Skrzynka PEPPOL: GMINA MIROSŁAWIEC
Nr PEPPOL: 7651603418 

Protokół nr 18/2020 z posiedzenia Komisji Rewizyjnej w dniu 26.05. 2020 r.

Protokół nr 18/2020

z posiedzenia Komisji Rewizyjnej 

które odbyło się w dniu 26.05. 2020 r. w godz. 11.00- 11.25
w sali sesyjnej Urzędu Miejskiego w Mirosławcu

Obecni na posiedzeniu członkowie Komisji oraz zaproszeni goście wg załączonych do protokołu list obecności ( zał. Nr 1 i nr 2). 

1.      Otwarcie18 posiedzenia Komisji Rewizyjnej.

2.      Stwierdzenie quorum.

3.      Przyjęcie porządku obrad.

4.      Przyjęcie protokołu  z poprzedniego posiedzenia Komisji.

5.      Interpelacje i zapytania radnych.

6.      Wnioski i oświadczenia radnych.

7.      Ocena wykonania budżetu gminy za 2019 rok na podstawie otrzymanych sprawozdań oraz wyjaśnień Skarbnika Gminy i Burmistrza Mirosławca.

8.      Opracowanie wniosku do Rady Miejskiej o udzielenie / nie udzielenie absolutorium dla Burmistrza Mirosławca.

9.      Opracowanie wniosku do RIO.

10.  Zamknięcie posiedzenia Komisji.

Ad.1
Otwarcie 18 posiedzenia Komisji.

O godz. 11.00 Przewodniczący Komisji Rewizyjnej Stanisław Pilc otworzył
18 posiedzenie Komisji, witając członków Komisji oraz zaproszonych gości.

Ad.2
Stwierdzenie quorum.

Przewodniczący Komisji po przeanalizowaniu listy obecności poinformował, 
iż w posiedzeniu uczestniczy 3 członków Komisji, co stanowi quorum pozwalające na obradowanie i podejmowanie prawomocnych decyzji. 

Ad.3
Przyjęcie porządku obrad.

Porządek obrad stanowi załącznik nr 3 do niniejszego protokołu.

W związku z brakiem zmian przystąpiono do realizacji kolejnego punktu porządku obrad.

Ad.4
Przyjęcie protokołu  z poprzedniego posiedzenia Komisji.

W związku z brakiem zastrzeżeń przystąpiono do przyjęcia protokołu z 17 posiedzenia Komisji.

Głosowanie:

Za-3

Przeciw-0

Wstrzymało się-0

W wyniku głosowania Komisja Rewizyjna w głosowaniu jawnym, jednogłośnie przyjęła protokół z 17 posiedzenia Komisji.

Ad.5

Interpelacje i zapytania Radnych.

W niniejszym punkcie nie zostały złożone żadne interpelacje i zapytania radnych.

Ad.6
Wnioski i oświadczenia Radnych.

Radna Katarzyna Jurenc zwróciła się z zapytaniem o uzyskanie materiału na utwardzenie drogi w miejscowości Sadowo.

Burmistrz Mirosławca poinformował, iż materiał na wymianę gruntu będzie dowożony nad jezioro Kosiakowo to również zostanie dostarczony do Sadowa.

Radny Andrzej Kwaśnik zwrócił się z zapytaniem dotyczącym koszenia w Łowiczu Wałeckim?

Burmistrz Mirosławca poinformował, iż został ustalony grafik na koszenie przez grupę komunalną, która pracę już rozpoczęła.

Radna Katarzyna Jurenc zwróciła się z prośbą o dosadzenie trawy na boisku w Hankach.

Ad.8
Ocena wykonania budżetu gminy za 2019 rok na podstawie otrzymanych sprawozdań oraz wyjaśnień Skarbnika Gminy oraz Burmistrza Mirosławca.

W związku z brakiem pytań przystąpiono do zaopiniowania projektu uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego jednostki samorządu terytorialnego za 2019 rok wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy i Miasta Mirosławiec za 2019  rok.

Głosowanie:

Za -3 

Przeciw-0 

Wstrzymało się -0 

W wyniku głosowania Komisja Rewizyjna w głosowaniu jawnym, jednogłośnie pozytywnie zaopiniowała projekt uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego jednostki samorządu terytorialnego za 2019 rok wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy
i Miasta Mirosławiec za 2019 rok.

Przedmiotowy projekt uchwały stanowi załącznik nr 3 do niniejszego protokołu.

Ad.9
Opracowanie wniosku do Rady Miejskiej o udzielenie/ nieudzielenie absolutorium dla Burmistrza Mirosławca.

Członkowie Komisji Rewizyjnej przystąpili do opracowania wniosku do Rady Miejskiej w Mirosławcu o udzielenie absolutorium Burmistrzowi Mirosławca. 

Po rozpatrzeniu sprawozdania z wykonania budżetu Gminy i Miasta Mirosławiec za 2019 rok, zapoznaniu się z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej w Szczecinie Oddział Zamiejscowy w Koszalinie o sprawozdaniu z wykonania budżetu Komisja Rewizyjna pozytywnie oceniała wykonanie budżetu za rok poprzedni. 

Wobec powyższego Komisja wnioskuje o udzielenie Burmistrzowi Mirosławca absolutorium za 2019 rok.

W związku z powyższym Komisja Rewizyjna przystąpiła do podjęcia wniosku w sprawie udzielenia absolutorium Burmistrzowi Mirosławca z tytułu wykonania budżetu Gminy  i Miasta Mirosławiec za 2019 rok.

Głosowanie:

Za udzieleniem absolutorium -3 głosy 

Przeciwko udzieleniu absolutorium -0 głosów

Wstrzymujących się -0 głosów

W wyniku głosowania Komisji Rewizyjna jednogłośnie przyjęła wniosek o absolutorium dla Burmistrza Mirosławca z tytułu wykonania budżetu Gminy i Miasta Mirosławiec za 2019 rok.

Rewizyjnej przystąpili do opracowania wniosku do Regionalnej Izby Obrachunkowej.

Ad.10
Opracowanie wniosku do RIO.

Członkowie Komisji Rewizyjnej przystąpili do opracowania wniosku do Regionalnej Izby Obrachunkowej.

Wniosek Komisji Rewizyjnej stanowi załącznik nr 4 do niniejszego protokołu.

Ad.11
Zamknięcie posiedzenia Komisji.

W związku z wyczerpaniem porządku obrad Przewodniczący  Komisji Rewizyjnej Stanisław Pilc  o godz. 11.25  zamknął 18 posiedzenie Komisji.


 

 

Załączniki

Protokół pdf, 151 kB

Powiadom znajomego