W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Mirosławcu  
ul. Wolności 37
78-650 Mirosławiec
tel.: +48 (67) 259 50 42; fax: + 48 (67) 259 61 88  
NIP: 765 100 33 97 REGON:00124 15 40
Serwis www: miroslawiec.pl 
TERYT: 3217033
adres skrytki ePUAP: /3217033/skrytka  
email: urzad@miroslawiec.pl


Dane dla kontrahentów do wystawiania faktur:
GMINA MIROSŁAWIEC 
ul. Wolności 37, 78-650 Mirosławiec
NIP:  765 160 34 18 REGON: 570791508
Skrzynka PEPPOL: GMINA MIROSŁAWIEC
Nr PEPPOL: 7651603418 

Informacja o zasadach zgłaszania się mieszkańców do udziału w debacie nad raportem o stanie Gminy Mirosławiec

 

I n f o r m a c j a

o zasadach zgłaszania się mieszkańców do udziału

w debacie nad raportem o stanie Gminy Mirosławiec
 


Zgodnie z art. 28 aa ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym 
(Dz. U. z 2024 r. poz. 609) Burmistrz Mirosławca przedstawia Radzie Miejskiej w Mirosławcu Raport o stanie Gminy Mirosławiec za rok 2023 w terminie do dnia 31 maja 2024 r.
Raport obejmuje podsumowanie działalności Burmistrza w roku poprzednim, 
w szczególności realizację polityk, programów i strategii, uchwał Rady Gminy i budżetu obywatelskiego.
Rada Miejska w Mirosławcu rozpatruje raport, o którym mowa w art. 28aa ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, podczas sesji, na której podejmowana jest uchwała Rady Miejskiej w Mirosławcu w sprawie udzielenia lub nieudzielenia absolutorium Burmistrzowi Mirosławca.
Nad przedstawionym raportem o stanie Gminy Mirosławiec zostanie przeprowadza debata.
Sesja, na której będzie przedstawiony raport odbędzie się w czerwcu 2024 roku.
W debacie nad raportem o stanie gminy mieszkańcy gminy mogą zabierać głos.
Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos składa do Przewodniczącego Rady Miejskiej w Mirosławcu pisemne zgłoszenie, poparte podpisami co najmniej 20 osób.
Zgłoszenie mieszkańców do udziału w debacie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została Sesja, podczas której ma być przedstawiany raport o stanie gminy. Mieszkańcy są dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania przez Przewodniczącego Rady Miejskiej w Mirosławcu zgłoszenia.

Zgłoszenia przyjmowane będą w Urzędzie Miejskim w Mirosławcu – w Biurze Rady Miejskiej w Mirosławcu ul. Wolności 37 pok. nr 106 w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Mirosławcu.

 

 

Przewodniczący Rady Miejskiej

         /-/  Paweł Krawczyk 

Załączniki

Powiadom znajomego