Zapytanie ofertowe nr 1/2021 dotyczące pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad inwestycją: „Dobra Przestrzeń dźwignią rozwoju społecznego i gospodarczego"
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Zapytanie ofertowe nr 1/2021 dotyczące pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad inwestycją: „Dobra Przestrzeń dźwignią rozwoju społecznego i gospodarczego – rewitalizacja obszaru w rejonie ulic Dworcowej i Spokojnej w Mirosławcu w systemie zaprojektuj i wybuduj" |
---|---|
Status zamówienia | w trakcie rozstrzygania |
Nr sprawy | IGN.042.3.2020.AO. – 271.01.2021.AS |
Zamawiający | Gmina i Miasto Mirosławiec |
Tryb zamówienia | zapytanie ofertowe |
Rodzaj zamówienia | Zapytania ofertowe |
Wartość zamówienia | poniżej 30.000 euro |
Termin składania ofert | |
Sposób składania ofert | Urząd Miejski w Mirosławcu, ul. Wolności 37, 78 – 650 Mirosławiec – Biuro Obsługi Interesanta – pokój nr 1 albo przesłać na adres e – mail: urzad@miroslawiec.pl lub a.stawska@miroslawiec.pl lub przesłać elektronicznie za pomocą Bazy Konkurencyjności |
Ogłoszenie nr 2021-6147-39834
Zapytanie ofertowe nr 1/2021
„Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad inwestycją:
„Dobra Przestrzeń dźwignią rozwoju społecznego i gospodarczego – rewitalizacja obszaru w rejonie ulic Dworcowej i Spokojnej w Mirosławcu w systemie zaprojektuj i wybuduj”
Status ogłoszenia: opublikowane /serwis Baza Konkurencyjności/
Termin składania ofert
2021-04-07 14:00:00
Data opublikowania ogłoszenia
2021-03-26
Data ostatniej zmiany
2021-03-26
Planowany termin podpisania umowy
-
Powstaje w kontekście naboru
RPZP.09.03.00-32-0007/19 - „Dobra Przestrzeń dźwignią rozwoju społecznego i gospodarczego –rewitalizacja obszaru w rejonie ulic Dworcowej i Spokojnej w Mirosławcu”
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia wykonawcy wybranemu zgodnie z zasadą konkurencyjności zamówień na dodatkowe usługi.
Warunki zmiany umowy
Strony dopuszczają możliwość dokonywania zmian treści umowy, w następujących okolicznościach:
1) dopuszcza się wprowadzenie zmian za zgodą Stron Umowy;
2) zmiany mogą być inicjowane przez zamawiającego lub wykonawcę.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany w Umowie w zakresie:
1)zmian postanowień Umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy, w szczególności przepisów prawa lub norm obowiązujących w budownictwie,
2) zmian postanowień Umowy, w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie przedmiotu Umowy,
3) wystąpienia siły wyższej, mającej istotny wpływ na realizację przedmiotu Umowy,
4)zmian dotyczących wykonania przedmiotu Umowy, które wynikają z zaleceń organów administracji publicznej,
5) zmian projektowych,
6)braków lub wad w dokumentacji projektowej lub innych dokumentach budowy,
7)zmian terminów realizacji przedmiotu Umowy w przypadku zmiany terminów umowy na roboty budowlane (zmiana terminów realizacji robót budowlanych powodująca zmianę czasu trwania nadzoru, która nie wpłynie na zmianę wynagrodzenia wykonawcy usługi),
8) zmiany podatku VAT w wyniku zmiany przepisów prawa.
Warunkiem wprowadzenia zmian jest zawarcie przez Strony aneksu do Umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Nie stanowić będą zmiany Umowy w zakresie:
1) danych związanych z obsługą administracyjno – organizacyjną Umowy,
2) danych teleadresowych, osób reprezentujących Strony lub oznaczenia Stron Umowy wynikających ze zmiany stanu faktycznego albo prawnego.
Wzór umowy stanowi załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.
Załączniki
Dodane do ogłoszenia w obowiązującej wersji z dn. 2021-03-26
1. zapytanie ofertowe
2. zalacznik nr 1 - formularz oferty
3. zalacznik nr 2 - oswiadczenie o braku powiazan kapitalowych.doc
4. zalacznik nr 3 - wykaz osob
5. zalacznik nr 4 - opis przedmiotu zamowienia
6. zalacznik nr 5 - wzor umowy
7. PFU
8. koncepcja zieleni
9. wycena prac
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Dane adresowe ogłoszeniodawcy
Gmina i Miasto Mirosławiec
Wolności 37
78 – 650 Mirosławiec
NIP: 7651603418
Osoby do kontaktu
Anna Stawska
tel.: 672596262
e-mail: a.stawska@miroslawiec.pl
Części zamówienia
Spis treści
Część 1
Czy dopuszczalne oferty wariantowe
NIE
Przedmioty zamówienia do części 1
Typ
Usługa
Podkategoria
Usługi inne
Opis
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad inwestycją: „Dobra Przestrzeń dźwignią
rozwoju społecznego i gospodarczego – rewitalizacja obszaru w rejonie ulic Dworcowej i Spokojnej
w Mirosławcu w systemie zaprojektuj i wybuduj"
Kody CPV
71247000-1 Nadzór nad robotami budowlanymi
71248000-8 Nadzór nad projektem i dokumentacją
71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego
71521000-6 Usługi nadzorowania placu budowy
71540000-5 Usługi zarządzania budową
Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
zachodniopomorskie
Powiat
wałecki
Gmina
Mirosławiec
Miejscowość
Mirosławiec
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
zamawiający nie określa minimalnego poziomu zdolności jaki miałby być wymagany dla spełnienia
warunku posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności,
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
zamawiający nie określa minimalnego poziomu zdolności jaki miałby być wymagany dla spełnienia
warunku w zakresie wiedzy i doświadczenia.
Typ
Potencjał techniczny
Opis
zamawiający nie określa minimalnego poziomu zdolności jaki miałby być wymagany dla spełnienia
warunku posiadania potencjału technicznego.
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe
zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że spełnia minimalny
poziom zdolności, tj. dysponuje minimum po jednej osobie na każde z wymienionych poniżej
stanowisk:
a1) koordynatora zespołu Inspektorów – Inspektor nadzoru w branży drogowej – minimalne kwalifikacje:
posiadający uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania
robotami budowlanymi w specjalności drogowej;
a2) Inspektora nadzoru w branży sanitarnej – minimalne kwalifikacje:
posiadający uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania
robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych;
a3) Inspektora nadzoru w branży elektrycznej – minimalne kwalifikacje:
posiadający uprawnienia po pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do
kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń
elektrycznych;
a4) Inspektora nadzoru w branży budowlanej – minimalne kwalifikacje:
posiadający uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do
kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej.
Dodatkowe informacje:
Przez „uprawnienia budowlane” zamawiający rozumie uprawnienia budowlane, o których mowa
w ustawie Prawo budowlane oraz w Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29
kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji
technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na
podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów obowiązujących
na terenie kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez
właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji
zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
zamawiający nie określa minimalnego poziomu zdolności jaki miałby być wymagany dla spełnienia
warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
1.Oferta wraz ze wszystkimi załącznikami musi być podpisana przez osobę/osoby umocowane do
reprezentowania wykonawcy, zgodnie z wpisem do właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i
Informacji o Działalności Gospodarczej lub przez osobę umocowaną do podpisania oferty.
2.W przypadku podpisywania oferty lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów
przez osobę(y) nie wymienione(ą) w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy,
należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo (upoważnienie). Pełnomocnictwo powinno
być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez
notariusza.
3.Podpisanie załączników oznacza potwierdzenie i akceptację wszystkich zawartych w nich treści.
4.Każdy z wykonawców ma prawo do złożenia tylko jednej oferty, a treść oferty musi odpowiadać
treści niniejszego zapytania ofertowego.
5.W przypadku złożenia przez wykonawcę więcej niż jednej oferty lub gdy treść oferty nie będzie
odpowiadać treści niniejszego zapytania ofertowego, oferty lub oferta zostaną przez zamawiającego
odrzucone.
6.Wybrany wykonawca przed podpisaniem Umowy winien dostarczyć zamawiającemu kopie
potwierdzone za zgodność z oryginałem uprawnień budowlanych i zaświadczeń o przynależności do
Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa osób wskazanych w ofercie.
7.Oferta powinna składać się z:
1) podpisanego formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego,
2)podpisanego oświadczenia o braku powiązań kapitałowych i osobowych z zamawiającym
stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
3)podpisanego wykazu osób stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
INFORMACJE O BRAKU POWIĄZAŃ OSOBOWYCH I KAPITAŁOWYCH
Zamówienia nie mogą być udzielane podmiotom, które powiązane są z zamawiającym osobowo lub
kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między
zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego
lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i
przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą polegające, w szczególności na:
1.uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
2.posiadaniu udziałów lub co najmniej 10% akcji,
3.pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
4.pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii
prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w
stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
W związku z powyższym wykonawca jest zobowiązany do podpisania – oświadczenia o braku
powiązań kapitałowych lub osobowych z zamawiającym (załącznik nr 2).
Kryteria oceny do części 1
Czy kryterium cenowe?
TAK
Opis
KRYTERIA OCENY OFERT
1.Kryterium oceny ofert będzie:
Cena – 100%
2.Każda oferta złożona w niniejszym postępowaniu będzie oceniana w skali 100,00 pkt.
3.Ocenie podlegać będą jedynie oferty niepodlegające odrzuceniu.
Podsumowanie
Oś czasu związana z ogłoszeniem i ofertowaniem
2021-03-26 - data opublikowania
2021-04-07 14:00:00 - termin składania ofert
- planowany termin podpisania umowy
/-/ Burmistrz Mirosławca