W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Mirosławcu  
ul. Wolności 37
78-650 Mirosławiec
tel.: +48 (67) 259 50 42; fax: + 48 (67) 259 61 88  
NIP: 765 100 33 97 REGON:00124 15 40
Serwis www: miroslawiec.pl 
TERYT: 3217033
adres skrytki ePUAP: /3217033/skrytka  
email: urzad@miroslawiec.pl


Dane dla kontrahentów do wystawiania faktur:
GMINA MIROSŁAWIEC 
ul. Wolności 37, 78-650 Mirosławiec
NIP:  765 160 34 18 REGON: 570791508
Skrzynka PEPPOL: GMINA MIROSŁAWIEC
Nr PEPPOL: 7651603418 

Zarządzenie nr 23/2011

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Burmistrza Mirosławca Piotr Pawlik
z dnia
w sprawie podstawowego sposobu dokumentowania spraw, wyznaczenia koordynatora oraz przesyłek nieotwieranych przez punkt kancelaryjny
zmienione przez 58/2012
Status obowiązujące

ZARZĄDZENIE NR 23

Burmistrza Mirosławca

z dnia 1 kwietnia 2011 r.

w sprawie podstawowego sposobu dokumentowania spraw, wyznaczenia koordynatora oraz przesyłek nieotwieranych przez punkt kancelaryjny

Na podstawie § 1 ust. 3, § 2 ust. 2 i 3 oraz § 42 ust. 3 instrukcji kancelaryjnej stanowiącej załącznik nr 1 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. (Dz. U. nr 14, poz. 67) zarządzam, co następuje:

§ 1. 

1. Wskazuje się system tradycyjny,jako podstawowy sposób dokumentowania przebiegu załatwiania i rozstrzygania spraw dla Urzędu Gminy i Miasta w Mirosławcu.

2. Do wspomagania procesu obiegu dokumentów w systemie tradycyjnym wskazuje się Elektroniczny Obieg Dokumentów E-Obieg.

§ 2. Na koordynatora czynności kancelaryjnych wyznacza się Panią Wandę Łaniucha - Zabost, odpowiedzialnego za bieżący nadzór nad prawidłowością czynności kancelaryjnych.

§ 3. 

1. Określa się listę przesyłek wpływających, które nie są otwierane przez Biuro Obsługi Interesanta zwane w dalszej części kancelarią:

1) przesyłki zawierające informacje niejawne, które kancelaria przekazuje Pełnomocnikowi ds.ochrony informacji niejawnych;

2) przesyłki stanowiące tajemnicę skarbową, które kancelaria przekazuje referatowi Finansowemu;

3) przesyłki adresowane imiennie do radnych Rady Miejskiej w Mirosławcu, które kancelaria przekazuje do Biura Rady Miejskiej;

4) przesyłki adresowane imiennie do pracowników urzędu, które kancelaria przekazuje bezpośrednio pracownikom;

5) oferty przetargowe, które kancelaria przekazuje właściwej komórce merytorycznej;

6) oferty zatrudnienia w trybie otwartego naboru, które kancelaria przekazuje kierownikowi referatu Organizacyjno - Prawnego;

2. Przesyłki o których mowa w ust. 1 pkt 3, dotyczące spraw służbowych pracownik Biura Rady Miejskiej jest obowiązany przedłożyć kancelarii do rejestracji.

3. Przesyłki, o których mowa w §1 pkt 4, dotyczące spraw służbowych pracownicy są obowiązani przedłożyć kancelarii do rejestracji.

4. Wykonanie zarządzenia powierza się kierownikowi referatu Organizacyjno - Prawnego.

5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.










Powiadom znajomego