W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Mirosławcu  
ul. Wolności 37
78-650 Mirosławiec
tel.: +48 (67) 259 50 42; fax: + 48 (67) 259 61 88  
NIP: 765 100 33 97 REGON:00124 15 40
Serwis www: miroslawiec.pl 
TERYT: 3217033
adres skrytki ePUAP: /3217033/skrytka  
email: urzad@miroslawiec.pl


Dane dla kontrahentów do wystawiania faktur:
GMINA MIROSŁAWIEC 
ul. Wolności 37, 78-650 Mirosławiec
NIP:  765 160 34 18 REGON: 570791508
Skrzynka PEPPOL: GMINA MIROSŁAWIEC
Nr PEPPOL: 7651603418 

Zarządzenie nr 23/2008

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Burmistrza Mirosławca Elżbieta Rębecka-Sabak
z dnia
w sprawie przygotowania stanowiska kierowania w razie wewnętrznego lub zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa narodowego oraz wojny
Status obowiązujące

ZARZĄDZENIE NR 23/08

Burmistrza Mirosławca

z dnia 27 marca 2008 r.

w sprawie przygotowania stanowiska kierowania w razie wewnętrznego lub zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa narodowego oraz wojny

Na podstawie art.31 ust.1 ustawy z dnia 5 czerwca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001 r. nr 142 poz. 1591 ze zm.) w związku z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie gotowości obronnej państwa (Dz.U. nr 219 poz. 2218) oraz Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 27 kwietnia 2004 r. w sprawie przygotowania systemu kierowania bezpieczeństwem narodowym (Dz.U. Nr 98 poz. 978) zarządza się co następuje:

§ 1. W celu zapewnienia ciągłości i sprawnej realizacji zadań związanych z utrzymaniem bezpieczeństwa narodowego w czasie pokoju, w razie wewnętrznego i zewnętrznego zagrożenia, w tym razie wystąpienia działań terrorystycznych lub innych szczególnych zdarzeń, a także w czasie wojny, przygotowuje się główne stanowisko kierowania w stałej siedzibie Urzędu Gminy I Miasta w Mirosławcu przy. ul. Wolności 37 i w Zapasowym Miejscu Pracy w Mirosławcu przy ul. Wolności 21.

§ 2. Nadzór nad przygotowaniem obiektów przeznaczonych na główne stanowisko kierowania, jego funkcjonowaniem oraz szkoleniem pracowników zapewniających utrzymanie tych obiektów powierza się Sekretarzowi Gminy i Miasta.

§ 3. 

1. Tworzy się następującą strukturę organizacyjną głównego stanowiska kierowania:

1) Szef stanowiska kierowania - Sekretarz Gminy i Miasta

2) Zespół wypracowania decyzji - kierownik zespołu - Inspektor ds. ochrony środowiska, rolnictwa, leśnictwa i gospodarki wodnej.

3) Grupa kierowania - kierownik - Inspektor ds. gospodarki gruntami i planowania przestrzennego.

4) Grupa planowania - kierownik - Podinspektor ds. inwestycji i gospodarki komunalnej .

5) Stały dyżur - kierownik - Podinspektor ds. kultury, turystyki i promocji.

6) Zaspół zabezpieczenia - kierownik - Podinspektor ds. obsługi Rady Miejskiej i kadr.

7) Grupa logistyczna - kierownik - Główna księgowa

8) Grupa zaopatrzenia - kierownik - Podinspektor ds. zamówień publicznych i gospodarki komunalnej.

9) Kancelaria tajna - kierownik kancelarii tajnej.

10) Grupa ochrony - Komendant Straży Miejskiej.

2. W ramach stanowiska funkcjonuje stały dyżur zorganizowany zgodnie z Zarządzeniem nr 13/2005 Burmistrza Gminy i Miasta Mirosławiec z dnia 2 maja 2005 r. w sprawie organizacji stałego dyżuru na czas zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i wojny.

§ 4. W terminie do dnia 30 marca 2008 r. zespół w składzie:

- Inspektor ds. ochrony środowiska, rolnictwa, leśnictwa i gospodarki wodnej

- Inspektor ds. gospodarki gruntami i planowania przestrzennego

- Podinspektor ds. inwestycji i gospodarki komunalnej

- Podinspektor ds. zamówień publicznych i gospodarki komunalnej

- Podinspektor ds. obsługi Rady Miejskiej i kadr opracuje niezbędną dokumentację, w tym regulamin i instrukcję pracy na stanowisku kierowania oraz związaną z przemieszczeniem do zapasowego miejsca pracy.

§ 5. Finansowanie zadań realizowanych w ramach przygotowania głównego stanowiska kierowania odbywać się będzie z budżetu gminy rozdział 75421, paragraf 4210, 4750, 4810.

§ 6. Wykonanie zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy i Miasta.

§ 7. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Załączniki

23/2008 pdf, 307 kB

Powiadom znajomego