Urząd Miejski w Mirosławcu

 ul. Wolności 37
78-650 Mirosławiec
tel.: +48 (67) 259 50 42       

NIP: 765 100 33 97
REGON:00124 15 40
TERYT: 3217033

Adres elektronicznej skrzynki podawczej na E-PUAP:
/3217033/skrytka  


email: urzad@miroslawiec.pl

Wykaz danych kontaktowych pracowników Urzędu

Dane dla kontrahentów do wystawiania faktur:
GMINA I MIASTO MIROSŁAWIEC

NIP:  765 160 34 18
REGON: 570791508

Zarządzenie nr 52/2007

XML A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Szczegóły

wydane przez Burmistrza Mirosławca Elżbieta Rębecka-Sabak

z dnia

w sprawie udzielenia upoważnienia pracownikowi Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mirosławcu do wydawania decyzji administracyjnych w sprawach dodatku mieszkaniowego

Status Obowiązujące

Treść

ZARZĄDZENIE NR 52/07

Burmistrza Mirosławca

z dnia 9 sierpnia 2007 r.

w sprawie udzielenia upoważnienia pracownikowi Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mirosławcu do wydawania decyzji administracyjnych w sprawach dodatku mieszkaniowego

Na podstawie art.7 ust.1a ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o dodatkach mieszkaniowych (Dz.U. z 2001 r. Nr 71 poz. 734 z późn.zm.) zarządzam co następuje:

§ 1. Na wniosek Kierownika Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mirosławcu upoważniam Panią Barbarę Wieczorek, pracownika Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Mirosławcu do wydawania decyzji administracyjnych w sprawach dodatku mieszkaniowego.

§ 2. Upoważnienia udziela się na czas nieokreślony.

§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Załączniki

52/2007 pdf, 141 kB metryczka

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij