W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Mirosławcu  
ul. Wolności 37
78-650 Mirosławiec
tel.: +48 (67) 259 50 42; fax: + 48 (67) 259 61 88  
NIP: 765 100 33 97 REGON:00124 15 40
Serwis www: miroslawiec.pl 
TERYT: 3217033
adres skrytki ePUAP: /3217033/skrytka  
email: urzad@miroslawiec.pl


Dane dla kontrahentów do wystawiania faktur:
GMINA MIROSŁAWIEC 
ul. Wolności 37, 78-650 Mirosławiec
NIP:  765 160 34 18 REGON: 570791508
Skrzynka PEPPOL: GMINA MIROSŁAWIEC
Nr PEPPOL: 7651603418 

Zarządzenie nr 25/2007

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Burmistrza Mirosławca Elżbieta Rębecka-Sabak
z dnia
w sprawie z dnia 16 grudnia 2002 r. w sprawie wprowadzenia przepisow szczegółowych z zakresu inwentaryzacji w Urzedzie Gminy i Miasta w Mirosławcu
zmieniające zarządzenie nr 8/02,
Status unieważnione

ZARZĄDZENIE NR 25/2007

Burmistrza Mirosławca

z dnia 16 maja 2007 r.

w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 8/2002 z dnia 16 grudnia 2002 r. w sprawie wprowadzenia przepisów szczegółowych z zakresu inwentaryzacji w Urzędzie Gminy i Miasta w Mirosławcu

Na podstawie art. 10 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2002 Nr 76 poz. 694 z późn.zm.) zarządzam co następuje:

§ 1. W załączniku nr 1 do Zarządzenia nr 8/2002 pkt 2.4.8 otrzymuje brzmienie: "2.4.8. Spisy z natury przeprowadza się z częstotliwością:

a)  aktywa wymienione w pkt 2.4.1. ppkt a - na dzień 31 grudnia każdego roku

b) aktywa wymienione w pkt 2.4.1. ppkt b i g - na dzień 31 grudnia każdego roku, za wyjątkiem środków trwałych oraz maszyn i urządzeń wchodzących w skład środków trwałych w budowie, znajdujących się na terenie strzeżonym - raz na cztery lata,

c) aktywa wymienione w pkt 2.4.1. ppkt c,d,e,f - na dzień 31 grudnia każdego roku,

d) aktywa wymienione w pkt 2.4.1. ppkt h - zgodnie z doraźnym zarządzeniem. Termin inwentaryzacji uważa się za dotrzymany, jeżeli inwentaryzację składników aktywów, z wyłączeniem aktywów pieniężnych, papierów wartościowych, materiałów, towarów i produktów gotowych określonych w art. 17 ust.2 pkt 4 ustawy o rachunkowości (Dz.U. z 2002 r. Nr 76 poz. 694), rozpoczęte nie wcześniej niż 3 miesiące przed końcem roku obrotowego a zakończone do 15 dnia następnego roku, ustalenie zaś stanu nastąpiło przez dopisanie lub odpisanie od stanu stwierdzonego drogą spisu z natury lub potwierdzenia salda - przychodów i rozchodów (zwiększeń i zmniejszeń), jakie nastąpiły między datą spisu lub potwierdzeniem a dniem ustalenia stanu wynikającego z ksiąg rachunkowych, przy czym stan wynikający z ksiąg rachunkowych nie może być ustalony po dniu bilansowym.

§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

§ 3. Wykonanie Zarządzenia powierza się Przewodniczącemu Komisji Inwentaryzacyjnej Urzędu Gminy i Miasta w Mirosławcu.

Załączniki

25/2007 pdf, 169 kB

Powiadom znajomego