W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Mirosławcu  
ul. Wolności 37
78-650 Mirosławiec
tel.: +48 (67) 259 50 42; fax: + 48 (67) 259 61 88  
NIP: 765 100 33 97 REGON:00124 15 40
Serwis www: miroslawiec.pl 
TERYT: 3217033
adres skrytki ePUAP: /3217033/skrytka  
email: urzad@miroslawiec.pl


Dane dla kontrahentów do wystawiania faktur:
GMINA MIROSŁAWIEC 
ul. Wolności 37, 78-650 Mirosławiec
NIP:  765 160 34 18 REGON: 570791508
Skrzynka PEPPOL: GMINA MIROSŁAWIEC
Nr PEPPOL: 7651603418 

Zarządzenie nr 18/02

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Burmistrza Mirosławca Elżbieta Rębecka-Sabak
z dnia
w sprawie przeprowadzenia okresowej inwentaryzacji mienia Gminy i Miasta Mirosławiec
Status obowiązujące

ZARZĄDZENIE NR 18/2002

Burmistrza Mirosławca

z dnia 30 grudnia 2002 r.

w sprawie przeprowadzenia okresowej inwentaryzacji mienia Gminy i Miasta Mirosławiec

Na podstawie art. 26 i 27 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. z 2002 r. Nr 76 poz. 694) zarządza się co następuje:

§ 1. Do dnia 31 stycznia 2003 r. przeprowadzić na terenie Gminy i Miasta Mirosławiec inwentaryzację dróg gminnych, chodników, wysypiska śmieci, obiektów sportowych, oświetlenia ulicznego na dzień 31 grudnia 2002 r.

§ 2. Inwentaryzację przeprowadzi zespół spisowy wyznaczony przez Burmistrza Gminy i Miasta w Mirosławcu zarządzeniem nr 13/2002 z dnia 17 grudnia 2002 r. w składzie:

1)  Przewodniczący - Waldemar Kośmider

2)  Członek - Sylwia Serafin.

§ 3. Zasady i tryb przeprowadzenia inwentaryzacji określa Instrukcja Inwentaryzacyjna dla Urzędu Gminy i Miasta w Mirosławcu.

§ 4. Wykonanie zarządzenia zleca się w zakresie przeprowadzenia inwerntaryzacji zgodnie z wytycznymi osobom wymienionym w § 2.

§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Załączniki

18/02 pdf, 142 kB

Powiadom znajomego