Zarządzenie nr 46
Wersja strony w formacie XMLwydane przez | Burmistrza Mirosławca Piotr Pawlik |
---|---|
z dnia | |
zmieniające zarządz. w spr. | regulaminu pracy Urzędu Miejskiego w Mirosławcu |
Status | obowiązujące |
ZARZĄDZENIE NR 46
Burmistrza Mirosławca
z dnia 15 maja 2019 r.
zmieniające zarządzenie w sprawie regulaminu pracy Urzędu Miejskiego w Mirosławcu
Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.1) ) i art.42 i 43 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 i 1669) zarządza się, co następuje:
§ 1. W zarządzeniu Nr 108 Burmistrza Mirosławca z dnia 14 grudnia 2015 r. w sprawie regulaminu pracy Urzędu Miejskiego w Mirosławcu , wprowadza się następujące zmiany:
1) uchyla się § 17 ust. 1 pkt 3.
2) § 17 ust. 3 otrzymuje brzmienie:
„3. Czas pracy pracowników zatrudnionych w równoważnym systemie nie może przekraczać 8 godzin na dobę i przeciętnie 40 godzin w przeciętnie 5-dniowym tygodniu pracy w trzymiesięcznym okresie rozliczeniowym. Dobowy wymiar czasu pracy pracowników może zostać przedłużony do 12 godzin na dobę. Przedłużony dobowy wymiar czasu pracy równoważony jest krótszym dobowym wymiarem czasu pracy w niektórych dniach lub dniami wolnymi od pracy.”;
3) w § 21 ust. 1 wprowadza się następujące zmiany:
a) pkt 1 otrzymuje brzmienie:
„1) dla osób wymienionych w § 17 ust. 1 pkt 2, z zastrzeżeniem ust. 2 i 3,
- Poniedziałek-środa 7 00 – 15 00
- Czwartek 7 00 – 16 00
- Piątek 7 00 – 14 00”;
4) § 21 ust. 1 pkt 2 otrzymuje brzmienie:
„2) dla sprzątaczki od poniedziałku do piątku od 12 00 do 20 00,”;
5) uchyla się § 21 ust. 2.
6) § 24 ust. 2 otrzymuje brzmienie:
„2. Pracodawca odrębnym aktem wyznacza dla pracowników dodatkowe dni wolne w zamian za święta przypadające w soboty oraz ewentualne korekty rozkładu czasu pracy wynikające z liczby godzin do przepracowania w danym okresie rozliczeniowym.”;
7) po § 31 dodaje się § 32 w brzmieniu:
„§ 31. W celu zapewnienia bezpieczeństwa pracowników oraz zabezpieczenia mienia należącego do Pracodawcy, wprowadzono monitoring wizyjny, polegający na rejestrowaniu obrazu przez zamontowane w i na siedzibie pracodawcy kamery.
1. Monitoring wizyjny obejmuje następujące miejsca:
1) wejścia do siedziby Pracodawcy od strony ul. Wolności i Nowej na zewnątrz budynku,
2) hol Urzędu Miejskiego na parterze budynku.
2. Monitoring prowadzony jest całodobowo.
3. Urządzenia rejestrujące obraz znajdują się w wyłącznej dyspozycji pracodawcy.
1)Zm. z 2009 r. Nr 56, poz. 458, z 2018 r. 357, 1000, 1076, 1608, 1629, 2215, 2244, 2245 i 2377 oraz z 2019 r. poz. 730
4. Do przeglądania zarejestrowanego obrazu oraz do kontroli urządzeń rejestrujących obraz jak i do czynności związanych z monitoringiem i nadzorem nad urządzeniami Pracodawca wskazuje osoby imiennie na podstawie upoważnienia.
5. Nadzór nad monitoringiem i przeglądanie zarejestrowanych obrazów następuje wyłącznie w godzinach pracy.
6. Dostęp pozostałych pracowników oraz osób postronnych do urządzeń rejestrujących obraz jest zabroniony, za wyjątkiem: upoważnionych pracowników serwisu urządzeń rejestrujących obraz w celu dokonania niezbędnych napraw i czynności serwisowych, oraz osób upoważnionych przez Pracodawcę.
7. Obraz zarejestrowany za pomocą urządzeń monitoringu jest przechowywany na zasadach określonych w przepisach Rozporządzenia RODO i Kodeksu pracy. Podlega on zniszczeniu najpóźniej 3 miesiące od zarejestrowania, chyba, że zarejestrowany obraz może być użyty lub będzie użyty jako dowód w postępowaniu prowadzonym przez właściwy sąd lub inny organ publiczny lub w postępowaniach wyjaśniających prowadzonych przez Pracodawcę.
8. Każdy nowy pracownik przed dopuszczeniem do pracy otrzymuje pisemną informację o monitoringu na terenie siedziby pracodawcy ze wskazaniem, które pomieszczenia są objęte monitoringiem i w jakim czasie.”;
8) uchyla się § 35 ust. 4.
9) § 45 ust. 2 otrzymuje brzmienie:
„2. Wypłata wynagrodzenia następuje do rachunek bankowy wskazany przez pracownika chyba, że pracownik złożył w postaci papierowej lub elektronicznej wniosek o wypłatę wynagrodzenia do rąk własnych.”;
10) § 45 ust. 3 otrzymuje brzmienie:
„3. Wypłata wynagrodzenia w przypadku złożenia przez pracownika wniosku, o którym mowa w ust. 2 następuje w Urzędzie Miejskim w Mirosławcu w pokoju nr 104 - stanowisko ds. księgowości budżetowej w godzinach od 11.00 do 14.00 lub w kasie banku obsługującego Pracodawcę.”;
11) uchyla się § 45 ust. 4.
12) § 51 ust. 5 otrzymuje brzmienie:
„5. Pracownicy podlegają szkoleniom okresowym w zakresie bhp i ppoż.z wyłączeniem pracowników na stanowiskach administracyjno-biurowych, chyba że z oceny ryzyka, o której mowa w art. 226 pkt 1” Kodeksu pracy wynika, że jest to konieczne ;;
13) § 55 otrzymuje brzmienie:
„§ 55. Wykaz prac wzbronionych kobietom w ciąży i kobietom karmiącym dziecko piersią określa Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 3 kwietnia 2017 r w sprawie wykazu prac uciążliwych, niebezpiecznych lub szkodliwych dla zdrowia kobiet w ciąży i kobiet karmiących dziecko piersią.”;
14) uchyla się Załącznik 2. ”
15) uchyla się Załącznik 5.
§ 2. Zarządzenie wchodzi w życie po upływie 2 tygodni od dnia podania go do wiadomości pracowników w sposób zwyczajaowo przyjęty w Urzędzie.