W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Mirosławcu  
ul. Wolności 37
78-650 Mirosławiec
tel.: +48 (67) 259 50 42; fax: + 48 (67) 259 61 88  
NIP: 765 100 33 97 REGON:00124 15 40
Serwis www: miroslawiec.pl 
TERYT: 3217033
adres skrytki ePUAP: /3217033/skrytka  
email: urzad@miroslawiec.pl


Dane dla kontrahentów do wystawiania faktur:
GMINA MIROSŁAWIEC 
ul. Wolności 37, 78-650 Mirosławiec
NIP:  765 160 34 18 REGON: 570791508
Skrzynka PEPPOL: GMINA MIROSŁAWIEC
Nr PEPPOL: 7651603418 

Zarządzenie nr 13/02

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Burmistrza Mirosławca Elżbieta Rębecka-Sabak
z dnia
w sprawie powołania członków zespołów spisowych dla inwentaryzacji majątku gminy
Status obowiązujące

ZARZĄDZENIE NR 13/2002

Burmistrza Mirosławca

z dnia 17 grudnia 2002 r.

w sprawie powołania członków zespołów spisowych dla inwentaryzacji majątku gminy

§ 1. W związku z pkt 1.3 i 1.4 instrukcji inwentaryzacyjnej, powołuje z dniem 17 grudnia 2002 r. na czas nieoznaczony, członków zespołów spisowych:

1.  Panią Jolantę Białas

2.  Panią Alicję Dybaczewską

3.  Panią Alicję Mazur

4.  Panią Bogusławę Skrzypczyk

5.  Panią Teresę Stańczyk

6.  Panią Halinę Kit

7.  Panią Małgorzatę Bendowską-Kowalską

8.  Pana Aleksandra Matusiaka

9.  Pana Waldemara Kośmidra

10.  Panią Sylwię Serafin.

§ 2. Obowiązki i uprawnienia członków zespołu spisowego określone są w instrukcji b inwentaryzacyjnej.

§ 3. Szczegółowy zakres działania, w szczególności pola spisowe, określi Przewodniczący komisji inwentaryzacyjnej.

§ 4. Przewodniczący komisji inwentaryzacyjnej dokona podziału w.w osób na zespoły spisowe dla poszczególnych pól spisowych, kierując się przepisami instrukcji inwentaryzacyjnej.

§ 5. Kopia zarządzenia podlega włączeniu do akt osobowych w/w pracowników, po uprzednim podpisaniu przez te osoby adnotacji o przyjęciu do wiadomości i stosowania postanowień niniejszego zarządzenia.

§ 6. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania. Przyjąłem/przyjęłam do wiadomości i stosowania ............................................................................ (data i podpis osoby powołanej)

Załączniki

13/02 pdf, 139 kB

Powiadom znajomego