Zarządzenie nr 71/2012
Wersja strony w formacie XMLwydane przez | Burmistrza Mirosławca Piotr Pawlik |
---|---|
z dnia | |
w sprawie | upoważnienia dyrektora Zespołu Szkół im. Lotników Polskich w Mirosławcu do realizacji i rozliczenia Projektu pn. "Dzisiaj rysuję - jutro świat projektuję" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 |
Status | obowiązujące |
ZARZĄDZENIE NR 71
Burmistrza Mirosławca
z dnia 1 sierpnia 2012 r.
w sprawie upoważnienia dyrektora Zespołu Szkół im. Lotników Polskich w Mirosławcu do realizacji i rozliczenia Projektu pn. "Dzisiaj rysuję - jutro świat projektuję" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013
Na podstawie art. 31 ust. 1 i art. 33 ust. 5 w związku z art. 47 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2001 r. Nr 142 poz. 1541 ze zm.) oraz uchwały Nr XV/123/12 Rady Miejskiej w Mirosławcu z dnia 30 stycznia 2012 r. w sprawie wyrażenia zgody na realizację Projektu pn. "Dzisiaj rysuję - jutro świat projektuję" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 Burmistrz Mirosławca zarządza, co następuje:
§ 1. Udzielam upoważnienia Panu Andrzejowi Sudnikowiczowi do podejmowania wszelkich czynności faktycznych i prawnych niezbędnych do realizacji i rozliczenia Projektu pn. "Dzisiaj rysuję - jutro świat projektuję" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX- "Rozwój kompetencji i wykształcenia w regionach", Działanie 9.5- "Oddolne inicjatywy edukacyjne na obszarach wiejskich".
§ 2. Upoważnienia udziela się na okres realizacji projektu nie dłużej niż na okres zajmowania stanowiska dyrektora szkoły.
§ 3. Zarządzenie powierza się do realizacji Dyrektorowi Zespołu Szkół im. Lotników Polskich w Mirosławcu.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.