Urząd Miejski w Mirosławcu

 ul. Wolności 37
78-650 Mirosławiec
tel.: +48 (67) 259 50 42       

NIP: 765 100 33 97
REGON:00124 15 40
TERYT: 3217033

Adres elektronicznej skrzynki podawczej na E-PUAP:
/3217033/skrytka  


email: urzad@miroslawiec.pl

Wykaz danych kontaktowych pracowników Urzędu

Dane dla kontrahentów do wystawiania faktur:
GMINA I MIASTO MIROSŁAWIEC

NIP:  765 160 34 18
REGON: 570791508

Zarządzenie nr 52/2012

XML A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Szczegóły

wydane przez Burmistrza Mirosławca Piotr Pawlik

z dnia

w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji doraźnej i powołania zespołu spisowego

Status Uchylone

Treść

ZARZĄDZENIE NR 52

Burmistrza Mirosławca

z dnia 22 maja 2012 r.

w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji doraźnej i powołania zespołu spisowego

Na podstawie art. 26 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości ( t.j. Dz. U. z 2009 r. Nr 152 poz. 1223 ze zm.), art. 30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( t.j. Dz. U. z 2001 r. Nr 142 poz. 1591 ze zm.) oraz Zarządzenia Nr 8/2002 z dnia 16 grudnia 2002 r. w sprawie wprowadzenia przepisów szczegółowych z zakresu inwentaryzacji w Urzędzie Gminy i Miasta w Mirosławcu, zarządzam, co następuje:

§ 1. Powołuje się zespół spisowy w składzie:

1. Dariusz Bartosik - przewodniczący zespołu,

2. Monika Stąporek - członek zespołu,

3. Bogusława Skrzypczyk - członek zespołu,

4. Bogumiła Kargul - członek zespołu,

5. Anna Stawska - Członek zespołu

§ 2. Zespół spisowy przeprowadzi inwentaryzację doraźną dokonując ustalenia stanu faktycznego w zakresie ewidencji nieruchomości - budynków i innych obiektów budowlanych ( grupa I klasyfikacji środków trwałych) będących własnością Gminy Mirosławiec poprzez spis z natury i porównanie ewidencji zawartej w programie WEBEWID Powiat Wałecki - internetowym systemie informacji przestrzennej.

§ 3. Termin realizacji zadania wyznacza się do 30 czerwca 2012 r.

§ 4. Zasady i tryb przeprowadzenia spisu z natury określa Instrukcja Inwentaryzacyjna dla Urzędu Gminy i Miasta Mirosławiec wprowadzona Zarządzeniem Nr 8/2002 z dnia 16 grudnia 2002 r. w sprawie wprowadzenia przepisów szczegółowych z zakresu inwentaryzacji w Urzędzie Gminy i Miasta w Mirosławcu.

§ 5. Wykonanie Zarządzenia powierza się Przewodniczącemu Zespołu Spisowego oraz Sekretarzowi Gminy i Miasta Mirosławiec.

§ 6. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Załączniki

52/2012 pdf, 64 kB metryczka

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij