W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Mirosławcu  
ul. Wolności 37
78-650 Mirosławiec
tel.: +48 (67) 259 50 42; fax: + 48 (67) 259 61 88  
NIP: 765 100 33 97 REGON:00124 15 40
Serwis www: miroslawiec.pl 
TERYT: 3217033
adres skrytki ePUAP: /3217033/skrytka  
email: urzad@miroslawiec.pl


Dane dla kontrahentów do wystawiania faktur:
GMINA MIROSŁAWIEC 
ul. Wolności 37, 78-650 Mirosławiec
NIP:  765 160 34 18 REGON: 570791508
Skrzynka PEPPOL: GMINA MIROSŁAWIEC
Nr PEPPOL: 7651603418 

Zawiadomienie o udzieleniu wyjaśnień

 




GIŚ.042.2.2018.JK

                                                                                                                Mirosławiec, dnia 25 marca 2019 roku

 

ZAWIADOMIENIE O UDZIELENIU WYJAŚIEŃ

Zamawiający informuję, iż wpłynęły pytania dotyczące treści ogłoszenia o konkursie ofert na realizacje zadania publicznego w zakresie działalności na rzecz integracji i reintegracji zawodowej i społeczne osób zagrożonych wykluczeniem społecznym poprzez organizację warsztatów aktywizacji społeczno-środowiskowej w ramach projektu p.n.: „Aktywizacja społeczna i zawodowa w Gminie i Mieście  Mirosławiec”.
Zamawiający przekazuje treść wraz z odpowiedziami.
Pytanie 1.
Wykazane w załączniku do zapytania tj. regulaminie dział I  pkt 4i 5 dotyczący wydatkowania środków z podziałem na środki zakupione do kwoty 3.500,00 zł brutto oraz powyżej kwoty 3.500,00 zł brutto, proszę o informację czy jest możliwe przesunięcie środków do grupy zakupów stanowiących równowartość kwoty oraz niższej niż 3.500,00 zł brutto.
W przypadku naszej organizacji oraz oferty, która zamierzamy złożyć 98% stanowią środki poniżej 3.500,00 zł.
Odpowiedź:
Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia wydatków pomiędzy pkt. 4i 5 w dziale I, polegające na zwiększeniu środków o wartości jednostkowej niższej niż 3.500,00 złoty netto jednakże łączna kwota na wydatki na zakup wyposażenia do prowadzenia warsztatów nie powinna przekroczyć sumy wydatków wykazanych w dziale I pkt. 4 i 5  w ogłoszeniu o konkursie.
Pytanie 2:
Wykazane  w załączniku do zapytania, dział I pkt 3 dotyczący organizacji i przeprowadzenia zajęć z zakresu warsztatów aktywizacji społeczno-środowiskowej, wsparcie grupowe – wynagrodzenie prowadzących 3 warsztaty dla jednej grupy po 36 h każdy.
Odpowiedź:
Zamawiający dopuszcza zwiększenie liczby warsztatów. Łączna liczba godzin warsztatów grupowych nie powinna przekroczyć 216 godzin dla dwóch grup (dla 24 uczestników) i 108 godzin dla 1 grupy.
Pytanie 3.
Czy jest możliwe bieżące korygowanie godzin danego warsztatu ze względu na upodobanie uczestników? Czy każda zmiana w ofercie związana z przesunięciem wewnątrz grupy warsztatowej, nie powodująca zmiany ogólne ilości godzin, powinna być konsultowana z Zamawiającym, czy Zamawiający daje możliwość elastyczności dopasowania i wykonania zadana Wykonawcy?
Odpowiedź:
Korygowanie ilości godzin danego warsztatu ze względu na upodobania uczestników w trakcie realizacji oferty możliwe jest za zgodą Zamawiającego.

Załączniki

Powiadom znajomego